24 Mayıs 2010 Pazartesi

aşkımın yeri belli olmuş

iyiakşamlar
AŞKIMIN YERİ BELLİ OLMUŞ ÇOK ŞÜKÜR AYNI YERİNDE KALIYORMUŞ GİRNEDE BEN SEVİNDİM KENDİ KALIM DİYOR AMA EN AZINDAN BULUNDUĞU YERDE KÜÇÜK FAZLA ASKER YOK HAKKIMIZA HAYIRLISI OLSUN BUGÜNDE BİTTİ ÇOK ŞÜKÜR TAM BİR YIL KALDI ŞAFAK 365 VAY BE SANKİ BİTMİŞ GİBİ FARKLI BİR MUTLULUK VAR ARTIK GELECEK YIL BU ZAMANLAR DOĞAN GÜNEŞ DİCEZ BUNU DÜŞÜNMEK BİLE ÇOK GÜZEL KIBRISA GİDİCEM İNŞALLAH BERABER DÖNÜCEZ AŞKIMLA SÖZÜM VAR BİRDE SÜPRİZİM VAR ONA BUGÜN DÜŞÜNDÜM ALLAHTAN BİR MANİ ÇIKMAZSA ANNESİYLE GİDİCEM KIBRISATAN ALIP GELİCEZ BEN BU 365 GÜNÜ BU HAYALLE GEÇİRİCEM HERGÜN

2 yorum:

susamcorekotuFeriha dedi ki...

azı gitmiş çoğu kalmış nesi kalmış ki:)))))
ben de 2,5 yıl bekledim 20 ay askerlik yaaa:( hem ömür dediğin geçmek üzere evleneli 33 yıl bitti
sevgiyle kal

HELALİM dedi ki...

tşk ederim moral oldu :)zaman geçiyor doğru biz toplamda 1237 günü geride bıraktık 365 te geçecek inşallah hayırlısıyla umarım geçen günler bizden güzel şeyleri götürmez aksine bize güzel şeyler katar biraz önce konuştum aşkımla mutsuz günler geçmiyor diyor çok bunaldım işkence gibi ve buna benzer kelimeler küfür edermiş gibi bak geçmez olurmu 365 kaldı dedim seneye bu zamanlar doğan güneş diyecez dedim ama ikna olmadı yalnızca onu sevdiğimi ve beklediğimi söyledim bakalım başka nasıl moral verebilirim